עמידה מול מצלמה

עמידה מול מצלמה

כיצד להופיע נכון מול מצלמה?
הרצאה על עמידה מול מצלמה ומיקוד המסר במדיה הדיגיטלית

עמידה מול מצלמה – הרצאה על שיווק והעברת מסרים באמצעות סירטונים

למה חשוב למרצה או בעל עסק לצלם סרטונים?

הסרטונים המופצים ברשתות החברתיות מאפשרים העברת תוכן ממוקד וידע לקהל הלקוחות . כאשר מרצה מעביר תוכן ממוקד או בעל עסק מציג תכנים הקשורים לתחום התמחותו באמצעות סירטונים, הם מגדילים את מעגל החשיפה לתכנים אלו ומבססים את מעמדם המקצועי כמומחים בתחומם.  בנוסף, למרצים קיימת אופציה להמיר את ההרצאה או חלק ממנה לפורמט דיגיטלי אותו הם יכולים לשווק כמוצר נפרד.

"לא יאומן! סוף סוף הצלחתי להעביר את המסר בצורה מעניינת"

"עכשיו אני יודע למה הסרטונים שלי לא עבדו. קיבלתי טיפים מדהימים איך לצלם נכון"

"לא תיארתי לעצמי כמה שזה פשוט. כל כך חששתי מהמצלמה ולא ידעתי איך להציג את ההרצאה שלי"

אלו חלק מהתגובות של קהל המשתתפים בהרצאה. 

לאור השינויים שחלו בעולם, הן בעלי עסקים והן מרצים, מבינים כי אחת הדרכים האפקטיביות לשיווק העסק או ההרצאה הינה באמצעות סרטונים.

עמידה מול מצלמה

יתרונות לימוד עמידה מול מצלמה והעברת מסרים נכונה

מבינים שכדאי לצלם אבל….

יותר ויותר מרצים מספרים כי למרות שהם מורגלים בעמידה מול קהל על הבמה, דווקא מול מצלמה הם "הולכים לאיבוד". אחת הסיבות לכך היא החשש מחשיפה מול מצלמה וברשתות החברתיות. סיבה נוספת היא הקושי לבטא מסר ממוקד בזמן קצוב. גם בעלי עסקים אשר בחיי היום יום נחשבים "מאסטרים" בשיווק הידע או המוצר שלהם, לעיתים מתקשים להשתמש באופציית הסרטונים הדיגיטליים ולייצר סרטונים בעלי ערך עבור קהל הלקוחות שלהם.

ענת אביעד, שחקנית טלויזיה ותיאטרון, קומיקאית, מרצה ומנחת סדנאות, מעבירה הרצאה ממוקדת, מרתקת ופרקטית. ההרצאה מתאימה לפלטפורמה דיגיטלית (זום) ולפלטפורמה פרונטלית. משך ההרצאה כשעה והיא מיועדת למרצים, בעלי עסקים ולכל אדם המעוניין להשתמש במדיה המצולמת לצורך שיווק, העברת מסרים או ידע עבור הציבור הרחב או קהל לקוחות ספציפי.

החלטתם לצלם? מצויין! מה חשוב לדעת?

ענת אביעד שמה דגש בהרצאה על הנושאים שכל בעל עסק ומרצה חייב לדעת כדי לצלם סרטונים מנצחים, כגון:

– כיצד לצלם נכון? סאונד, תאורה וכללי צילום. איפה ואיך מצלמים?

– הרציונל מאחורי הפקת הסרטון: איזה תועלת נפיק מצילום הסרטון? אילו מסרים נכונים להעברה בסרטון?

– הצגה עצמית: כיצד להציג את עצמינו והעסק שלנו באופן הנכון והאפקטיבי ביותר? כיצד הצגה עצמית מסייעת לנו להפוך לאוטוריטה בתחום המומחיות שלנו? 

– התמודדות עם החשש מחשיפה מול מצלמה והרשתות החברתיות : איך מתגברים על ביישנות ו"מחסום עמידה מול מצלמה"?

– טכניקות של שפת גוף: שימוש נכון בקול, תנועה ולבוש לצורך דיוק המסר המועבר בסרטון.

– העברת מסר ממוקד:  כיצד להעביר מסר מידעי או שיווקי באופן הנכון ביותר. הפרדה בין עיקר וטפל.

– שימוש בטכניקות מעולם ה- STORY TELLING אומנות הסיפור המסייעות לצופה לזכור את המסרים המועברים בסרטון.

– שימוש בהומור: יצירת סרטונים קלילים, מקוריים ומיוחדים.


ההרצאה מתאימה לפלטפורמה דיגיטלית ( זום) ולפלטפורמה פרונטלית. משך ההרצאה כשעה והיא מיועדת למרצים, בעלי עסקים, חברות וארגונים, מתנ”סים, ועדי עובדים, קבוצות חברתיותחדרי מורים ולכל התכנסות חברתית המעוניינת בערך מוסף מרתק ומשעשע כאחד.

המלצות

Scroll to Top דילוג לתוכן